Інклюзивна освіта є одним з пріоритетних напрямків розвитку сучасної освітньої системи. Вона передбачає навчання дітей з особливими освітніми потребами (ООП) в умовах загальноосвітнього закладу, забезпечуючи їм рівний доступ до якісної освіти та соціальної інтеграції. Для успішної реалізації інклюзивного навчання необхідна підготовка та підтримка педагогічних кадрів, які мають працювати з дітьми з ООП.

З метою поповнення професійних компетенцій педагогів з питань інклюзивної освіти, в Лисянському ліцеї №2 було проведено семінар-тренінг “Робота з дітьми з особливими освітніми проблемами”.

Семінар-тренінг складався з двох частини:теоретичної та практичної. У першій частині Єжель Т.А. заступник директора з НВР та соціальний педагог ліцею Василенко Ю.П. ознайомили з основними поняттями, принципами та характеристиками інклюзивної освіти, а також з правовими аспектами її впровадження в Україні.

У практичному модулі учасники разом з практичним психологом Невмиваною Л.К. ,логопедом-дефектологом Ганжою Н.С. та тренером НУШ Труш С.П. виконали ряд вправ та завдань, спрямованих на формування вмінь,що допоможуть визначати освітні потреби дитини з ООП, складати індивідуальний план розвитку (ІПР), взаємодіяти в команді фахівців та з дитиною, адаптувати навчальний матеріал та методики до розумових та функцiональних можливостей дитини.

Сподіваємося що досвід,який отримали учасники семінару стане у нагоді під час роботи з дітьми з ООП.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *