У яких випадках звертатися до закладу освіти, якщо документ не відображається в Дії, — МОН і Мінцифра підготували відповіді на поширені питання користувачів.

  1. Якщо диплом / свідоцтво / атестат наявний у Реєстрі документів про освіту ЄДЕБО, але не відображається в застосунку Дія.Це може статися через розбіжності в реєстраційному номері облікової картки платника податків (РНОКПП) у Дії та даних документа про освіту. У такому разі необхідно звернутися до закладу освіти, що видав документ, для оновлення даних.Перевірити наявність документів у Реєстрі ЄДЕБО можна за покликанням.
  2. Якщо в застосунку відображається неповна чи некоректна інформація щодо документа про освіту, також потрібно звернутися до відповідного закладу освіти.
  3. Документ не відображається через помилку в даті народження під час його замовлення.Тут є два варіанти: звернутися зі сканкопіями документа, що посвідчує особу, і документа про освіту до закладу освіти або написати на пошту Державне підприємство «ІНФОРЕСУРС» (info@inforesurs.gov.ua) із накладанням КЕП.

Не відображаються в застосунку Дія:

  • документи про наукові ступені та вчені звання;
  • інформація про випускників військових закладів освіти;
  • дипломи про перепідготовку до 01.01.2016;
  • документи про освіту, видані поліграфічним способом до 2000 року.

Детальніше про єДокумент дізнавайтеся в розділі FAQ на сайті ЄДЕБО.

Джерело: МОН

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *